Aloittaminen

  • Työmaan aloittaminen

    Käsittelet henkilötietoja ja työmaahan liittyviä tuotteita Infobric Ease -verkkopalvelussa. Verkkopalvelun avulla sinä tai henkilöt joille olet antanut oikeudet, voitte muun muassa liittää ja määrittää ne yksiköt, joita käytetään läsnäolon rekisteröintiin ja henkilötietojen käsittelyyn.

    Lue lisää
  • Työmaapäätteen liittäminen työmaalle

    Ennen läsnäolotiedon valvonnan aloittamista, tulee työmaan pääkäyttäjän rekisteröidä leimauspääte työmaalle. Tämän jälkeen työntekijät voivat alkaa leimata läsnäolotietoaan työmaalle.

    Lue lisää
  • Henkilöiden lisääminen

    Jotta työmaalla työskentelevien henkilöiden läsnäolo voidaan rekisteröidä esimerkiksi kortinlukijan avulla, heidät pitää lisätä työmaan henkilöluetteloon.

    Lue lisää
  • USB-Korttilukijan asentaminen

    Kortin tiedot luetaan Infobric Easeen USB-kortinlukijan ja siihen liittyvän ohjelmiston sekä ohjainten avulla. Lataa ja asenna ohjaimet ja asenna sen jälkeen Simple Infobric Reader.

    Lue lisää
Ota yhteyttä

Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Olemme avoinna

Arkisin 08:30 – 17:30

Palvelemme sähköpostitse
support@infobric.fi

Palvelemme myös puhelimitse numerossa: 09 315 83 208

Asiakastukemme palvelee suomeksi, ruotsiksi sekä englanniksi

Muut aukioloajat

Jouluaattoa, uuttavuotta, pitkäperjantaita ja juhannusta edeltävinä pälvinä: 08:30 – 13:00
Yleiset vapaapälvät: Suljettu

Ota yhteyttä

Toivotko, että ammattilainen arvioi parhaan ratkaisun juuri sinun rakennustyömaallesi? Haluatko tietää, miten voit säästää rahaa rakennusprojekteissasi ja samalla parantaa turvallisuutta? Meillä on pitkä kokemus ja autamme sinua mielellämme löytämään vastaukset kysymyksiisi.